«Λάβρος» Αλεξίου στην Πειθαρχική της ΕΠΟ: «Ποιος θα αποζημιώσει την ΑΕΚ;»

Ο πρόεδρος της ΑΕΚ, Αλέξης Αλεξίου παρέστη και στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ για δύο πυρσούς που άναψαν στην αναμέτρηση μεταξύ ΑΕΚ – ΠΑΟΚ για το Κύπελλο Ελλάδος στο ποδόσφαιρο γυναικών.

«Μας καλείτε για δύο πυρσούς που άναψαν δύο ηρωικοί οπαδοί μας, που πήγαν να στηρίξουν την ομάδα μας, που αναγκάστηκε να παίξει σε συνθήκες της κακοκαιρίας Ερμίνιο και σε εντελώς ακατάλληλες συνθήκες γενικότερα. Αναβλήθηκαν ακόμη και οι αγώνες σε κλειστά γήπεδα στην Αττική, κι όμως η ΕΠΟ έκανε τον αγώνα σε γήπεδο ακατάλληλο με κίνδυνο για τις ποδοσφαιρίστριες.

Παίκτρια διεθνής, η Στέβελμανς, υπέστη χιαστό, θα μείνει ένα χρόνο έξω λόγω ακαταλληλότητας γηπέδου, γιατί κάποιοι απλώς αδιαφορούν», τόνισε χαρακτηριστικά στην πειθαρχική της ΕΠΟ.

Στη συνέχεια, σε δήλωσή του, ο κύριος Αλεξίου τόνισε: «Σήμερα έπρεπε να δικάζονται αυτοί που αδιαφόρησαν και αγνόησαν ακόμη και την προτροπή του Υπουργού και διεξήγαγαν αγώνα σε συνθήκες της κακοκαιρίας Ερμίνιο και έθεσαν σε κίνδυνο την υγεία και τη σωματική ακεραιότητα των παικτριών. Ας αναλογιστούν γιατί έπρεπε μια σπουδαία παίκτρια να υποστεί τέτοια βλάβη. Θα της ζητήσουν συγγνώμη; Θα την αποζημιώσει κανείς; Θα αποζημιώσει κανείς την ΑΕΚ; Αν ήμασταν σε αστικά δικαστήρια, θα πλήρωναν κανονικά, τώρα ή μήπως όχι;».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΕΚ: Δωρεάν προπονήσεις τον Ιούνιο στην ακαδημία ποδοσφαίρου γυναικών (VIDEO)
ΑΕΚ: Στο 12ο Football Festival η ακαδημία ποδοσφαίρου γυναικών
ΑΕΚ: Λύση της συνεργασίας με τον Θαλή Θεοδωρίδη
ΑΕΚ: Ο Στέλιος Κοζανίδης νέος προπονητής της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου
Κωτσιμπέλλη: «Στην ΑΕΚ είμαστε μια οικογένεια»
Χριστόπουλος: «Στον τελικό υπήρχε μόνο μια ομάδα έτοιμη να αγωνιστεί, η ΑΕΚ»
ΑΕΚ: Εικόνες από την απονομή στην Κυπελλούχο Ελλάδος
Σήκωσε την κούπα η ΑΕΚ – Διέλυσε με 7-1 το Καρπενήσι και στέφθηκε Πρωταθλήτρια Ελλάδος για 4η σερί φορά!
Με ελεύθερη είσοδο ο τελικός Κυπέλλου Γυναικών Αστέρας Τρίπολης- ΠΑΟΚ στο Αγρίνιο – Η ΑΕΚ πέρυσι στον Βόλο έπαιξε χωρίς κόσμο!