Κοϊτά: «Κάναμε αυτό που έπρεπε – Τώρα αρχίζουν τα σπουδαία» (VIDEO)

Ο Αμπουμπακαρί Κοϊτά αναδείχθηκε MVP της ΑΕΚ στην αναμέτρηση με την Κηφισιά, η οποία έληξε με σκορ 3-0.

Ο ακραίος επιθετικός της Ένωσης πραγματοποίησε ακόμη μία πολύ καλή εμφάνιση καθώς «ζάλισε» την άμυνα της Κηφισιάς και ήταν καθοριστικός στο να πάρει από νωρίς το προβάδισμα η ΑΕΚ. Συγκεκριμένα, στο 3ο λεπτό κέρδισε πέναλτι, ενώ στο 16’ το δικό του σουτ οδήγησε στο δεύτερο γκολ της Ένωσης, διαμορφώνοντας το 2-0.

Μετά τη λήξη της αναμέτρησης, ο Κοϊτά μίλησε στην κάμερα του AEK TV, όπου αναφέρθηκε τόσο στην εικόνα του αγώνα όσο και στη δική του απόδοση.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Νομίζω ότι δεν ήταν εύκολο παιχνίδι όμως ήταν μια σημαντική νίκη πριν από την διακοπή για τις εθνικές ομάδες, Νομίζω ότι κάναμε αυτό που έπρεπε να κάνουμε και είμαστε χαρούμενοι που πήραμε την πρώτη θέση. Αισθάνομαι καλά που βοήθησα την ομάδα. Το πιο σημαντικό είναι να κερδίζεις. Αν μπορείς να βοηθήσεις την ομάδα κερδίζοντας πέναλτι ή μία ασίστ τότε είναι καλό για την ομάδα. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα και τώρα είναι τα σπουδαία, οπότε πρέπει να ήμαστε έτοιμοι και να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε κάθε παιχνίδι. Βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και θα δούμε που θα τερματίσουμε».

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Πάβελ Μπανατίν: Το πρόσωπο – «κλειδί» στην υπόθεση Μπαρίνοφ
Πρέβεζα και Ιωάννινα οι σημερινοί σταθμοί του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ!
Χαμός στην Λευκάδα για το τρόπαιο της πρωταθλήτριας ΑΕΚ! (VIDEO)
Επισκέφθηκαν το Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού μέλη της ΚΕΔΕ (ΦΩΤΟ)
Πρόσωπα που έγραψαν ιστορία – Το αφιέρωμα στον «Ξένο» από το Μουσείο της ΑΕΚ! (ΦΩΤΟ)
Κουζνέτσοφ για Μπαρίνοφ: «Αν τον θέλει ο Νίκολιτς στην ΑΕΚ ξέρει πως να τον αξιοποιήσει»
«Καλό ταξίδι αδελφέ μας»: Το τελευταίο «αντίο» στον Παναγιώτη (ΦΩΤΟ)
Παλαίμαχος ΤΣΣΚΑ: «Η ΑΕΚ είναι η καλύτερη επιλογή για τον Μπαρίνοφ»
Χαμός στην Άρτα από τους ΑΕΚτζήδες για το τρόπαιο της πρωταθλήτριας! (VIDEO)