Η Σίγμα Όλομουτς ευχαρίστησε την ΑΕΚ για το «δώρο» της πρόκρισης με επικό τρόπο!

Η Σίγμα Όλομουτς ηττήθηκε 2-1 από τη Λεχ Πόζναν και φαινόταν αποκλεισμένη από το Conference League.

Όμως η ΑΕΚ πέτυχε εκπληκτική ανατροπή επί της Κραϊόβα με 3-2 στις καθυστερήσεις, χαρίζοντας στους Τσέχους την πρόκριση την τελευταία στιγμή.

Η Σίγμα ευχαρίστησε την ΑΕΚ μέσω Twitter, με ένα γορίλα να λέει «Ευχαριστώ», δείχνοντας με χιουμοριστικό τρόπο την απρόσμενη βοήθεια της ελληνικής ομάδας στην πρόκρισή τους.

Δείτε εδώ το επικό βίντεο της Σίγμα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ