Η ΑΕΚ Κ19 υποδέχεται τον Άρη για πρώτη φορά στο «Σεραφείδειο» – Κάλεσμα στον κόσμο!

Την Κυριακή (23/11 – 13:00), η Κ19 της ΑΕΚ υποδέχεται την αντίστοιχη ομάδα του Άρη και θα χρησιμοποιήσει το «Σεραφείδειο» για πρώτη φορά σαν έδρα της, σε αγώνα της Super League Κ19. Οι νέοι της ΑΕΚ περιμένουν την υπο-στήριξη του κόσμου σε έναν πολύ σημαντικό αγώνα όπως αυτό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η Κ19 της ΑΕΚ υποδέχεται την αντίστοιχη του Άρη την Κυριακή (13.00) και θα είναι η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσει ως έδρα το Σεραφείδειο για αγώνα της Super League K19.
Το γήπεδο στα Σπάτα θα ανοίξει τις πύλες του και τα παιδιά της ΑΕΚ περιμένουν την υποστήριξη του κόσμου σε αυτόν τον πολύ σημαντικό αγώνα.
Η ομάδα της ΑΕΚ βρίσκεται και θέλει τη νίκη που θα την κρατήσει εκεί. Κυρίως, όμως, θέλει κοντά της τους φιλάθλους, ώστε να τους δώσει την ευκαιρία να διαπιστώσουν την καλή δουλειά που γίνεται στην Ακαδημία.»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Στην Λαμία το τρόπαιο της πρωταθλήτριας ΑΕΚ – Δυναμικό «παρών» του κόσμου!
Αποθεώνουν την ΑΕΚάρα του Νίκολιτς στην Σερβία: «Φτιάχνει ακόμη πιο δυνατή ομάδα για το Champions League»
«Ντύθηκε» στα κιτρινόμαυρα και η Νέα Αρτάκη – Χαμός για το τρόπαιο της πρωταθλήτριας ΑΕΚ (VIDEO)
ΑΕΚ: «Φτιαγμένος» ο Γιόβιτς
Η ΑΕΚ θα δώσει φιλικά με Τσβόλε και Γκρόνιγκεν
«Ποιος θέλει να πετάξει»: Οι συμπαίκτες του Πινέδα στο Μεξικό τον «σήκωσαν» στον αέρα (ΦΩΤΟ)
Μια ζωή μόνο ΑΕΚ: 93χρονος φίλαθλος φωτογραφήθηκε με την κούπα της πρωταθλήτριας στη Νέα Πέραμο! (VIDEO)
Ταρχάνοφ: «Ο Μπαρίνοφ πρέπει να πάρει την ευκαιρία της ΑΕΚ – Ο Νίκολιτς θα του δώσει φανέλα βασικού»
Νέα Αρτάκη και Λαμία οι σημερινοί σταθμοί του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ (ΦΩΤΟ)