Δεύτερο «χτύπημα» η Νίκη Βόλου

Στην δεύτερη μεταγραφική της κίνηση μετά τον Βασίλη Μάντζη προχώρησε η Νίκη Βόλου που απέκτησε τον Στέφεν Χάμοντ που αποχώρησε από τον Ηρακλή. Πρόκειται για 30χρονο μέσο ο οποίος έχει παραστάσεις από το ισπανικό πρωτάθλημα όντας μέλος της Μαγιόρκα Β’ (23 συμμετοχές και δύο γκολ), από την οποία μεταπήδησε στην Ελλάδα και έπαιξε για πρώτη φορά ποδόσφαιρο στη χώρα μας την περίοδο 2019-20 για λογαριασμό της Δόξας Δράμας, με την οποία μέτρησε 33 συμμετοχές και ένα τέρμα σε δύο σεζόν.

Η περίοδος 2021/22 τον βρήκε να αγωνίζεται με τη φανέλα του Λεβαδειακού, παραμένοντας κάτοικος Βοιωτίας μέχρι και το 2023/24, πανηγυρίζοντας άνοδο και συμμετοχές στη Super League 1, στην οποία έπαιξε σε 26 αγώνες, σκοράροντας και ένα τέρμα. Τα τελευταία δύο χρόνια αγωνίστηκε στον Ηρακλή, καταφέρνοντας να προσθέσει ακόμη μία άνοδο στο παλμαρέ του την περασμένη περίοδο, φορώντας τη φανέλα του «Γηραιού» σε 44 αναμετρήσεις.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ