Αλιβέρι: Στο νοσοκομείο κορίτσι 1,5 έτους που ήπιε πετρέλαιο

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Δευτέρας του Πάσχα στην Εύβοια, όταν ένα κοριτσάκι μόλις 1,5 έτους μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Κέντρο Υγείας Αλιβερίου, έπειτα από κατάποση πετρελαίου.

Διαβάστε περισσότερα εδώ 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Αττικόν: 90χρονος με μαχαίρι αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού!
Αφροδίτη Λατινοπούλου: Την βρήκαμε σε βιντεοκλίπ του 2014 (VIDEO)
«Μεγάλο μέτωπο με δυνατούς ανέμους και συνέχεια αναζωπυρώσεις»: Τι ανέφερε ο δήμαρχος Σπατών
Δίκη Λυγγερίδη: «Έπλαθα ιστορίες»- Μάρτυρας ανακάλεσε όσα είχε καταθέσει για 13 οπαδούς
Πώς οι εποχικές επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τις έκτακτες ανάγκες προσωπικού
Η μεγαλύτερη δυσκολία της σεζόν δεν είναι οι πελάτες. Είναι οι βάρδιες.
Η νέα πρόκληση για τις επιχειρήσεις: Πώς καλύπτονται οι έκτακτες ανάγκες προσωπικού
Η εποχή της περιστασιακής εργασίας: Πώς αλλάζει ο τρόπος που επιχειρήσεις και εργαζόμενοι συνεργάζονται
Δολοφονία Λυγγερίδη: Υψηλόβαθμος της ΕΛ.ΑΣ. βρίσκεται στο «κάδρο» των εμπλεκόμενων, σύμφωνα με την οικογένεια του