ΑΕΚ: Δύο μετάλλια για την πυγμαχία στο Πανελλήνιο Νέων

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων Ανδρών-Νέων Γυναικών & Εφήβων-Νεανίδων για την ΑΕΚ.

Συγκεκριμένα, η Μαρία Λίγκα κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στα 54kg στις Νέες Γυναίκες. Η αθλήτρια του «Δικεφάλου» δεν τα κατάφερε κόντρα στην Βεργετάκη του ΟΦΗ, αλλά ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, δείχνοντας ότι βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση.

Μετάλλιο και για την Αφροδίτη Τσιγαρίδα, που κατέκτησε την 3η θέση στα 57kg στις Νεάνιδεςς.

Την αποστολή του «Δικεφάλου» συνόδεψε ο προπονητής του τμήματος, Πάνος Παπαδόπουλος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΕΚ: Φινάλε με μια ξεχωριστή γιορτή για τα τμήματα Tae kwon do και kick boxing (ΦΩΤΟ- VIDEO)
ΑΕΚ: Χάλκινο στο Βαλκανικό η Πλάκα
ΑΕΚ: Πρωταθλητής Ελλάδος ο Παπαδημητρίου στο Ξίφος Μονομαχίας Βετεράνων
ΑΕΚ: Ολοκληρώθηκε η σεζόν για το σκακιστικό τμήμα
ΑΕΚ: Την Δευτέρα 29 Ιουνίου η Γ.Σ της Ερασιτεχνικής – Την Τρίτη 30 Ιουνίου η επαναληπτική σε περίπτωση μη απαρτίας!
Αλεξίου: «Ένα ποσό από την Κάρτα Φίλου θα δοθεί για την δημιουργία εγκαταστάσεων στη Νέα Φιλαδέλφεια»
Αλεξίου: «Η ΑΕΚ πήρε πίσω την Αθλητική Αναγνώριση γιατί δεν βρέθηκε τίποτα»
Αλεξίου: «Χρειάζονται 3 κάρτες Φίλου για να καλυφθούν τα έξοδα» – Που πάνε τα χρήματα της Κάρτας Φίλου ΑΕΚ
Αλεξίου: «Έχουμε καλή σχέση με την ΠΑΕ και τον Μάριο Ηλιόπουλο» – Τι απάντησε για το 10% της Ερασιτεχνικής