Ακούστηκε και γράφτηκε πολλές φορές πριν από το αυριανό ντέρμπι στο γήπεδο Καραϊσκάκη, πως η ΑΕΚ είναι η μοναδική ομάδα απ’ αυτές που έχουν μπει στα πλειοφς, που έχει κερδίσει ο Ολυμπιακός. Αλήθεια είναι αυτό, μόνο που από τις αναλύσεις τους έμενε εκτός η απόφαση που πήρε ο Μάκελι και ο VARίστας του στο 104 στη Νέα Φιλαδέλφεια για να σωθεί ο βαθμός. Όπως και εκείνη η φάση με την ευκαιρία του Γιόβιτς και το δοκάρι του Πινέδα, που θα μπορούσε να είχε γίνει 2-0.
Όπως και να έχει, αυτό που μετράει δεν είναι τι έχει γίνει μέχρι τώρα, αλλά τι θα γίνει αύριο το βράδυ στο Φάληρο. Βεβαίως για τον Νίκολιτς και την ΑΕΚ που φτιάχνει από το περασμένο καλοκαίρι, έχει μεγάλη σημασία ο δρόμος που έχει διανύσει μέχρι τώρα, στα παιχνίδια που βρήκε απέναντί της, τον περυσινό πρωταθλητή. Η ΑΕΚ έπαιξε στο Φάληρο και είχε μια κακή εικόνα και μια κακή ήττα με 2-0, τον περασμένο Οκτώβρη.
Από εκείνο το ματς, η ΑΕΚ δεν έχει ξανακάνει ήττα στο πρωτάθλημα. Επίσης η εικόνα που είχε στο παιχνίδι που έγινε με τον Ολυμπιακό στον δεύτερο γύρο στη Νέα Φιλαδέλφεια, ήταν εντελώς διαφορετική απ’ αυτή του ματς στο Φάληρο. Ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο, όταν ο Νίκολιτς έπαιξε με την ενδεκάδα που από τότε που έχει ο Βάργκα στην ομάδα, σχεδόν έχει μονιμοποιήσει.
Για όσους το έχουν ξεχάσει, είχε γίνει μεγάλη κουβέντα τον περασμένο Οκτώβρη, μετά το ματς στο Φάληρο, για την διαφορά που έχει να καλύψει από τον Ολυμπιακό, η ΑΕΚ του Νίκολιτς. Αυτό που φάνηκε στο αντίστοιχο παιχνίδι της Νέας Φιλαδέλφειας, ήταν πως αυτή η διαφορά σε πολύ μεγάλο βαθμό, καλύφθηκε. Και τώρα αυτό που θέλει η ΑΕΚ, είναι να αποδείξει μέσα στο γήπεδο, πως την διαφορά αυτή την εκμηδένισε.
Ο Νίκολιτς στην ανάλυση του για τον αντίπαλο και για το αυριανό παιχνίδι, σίγουρα θα βάλει πολλά από τα δεδομένα του ματς στο Φάληρο τον περασμένο Οκτώβρη. Άλλωστε και τότε, όπως φαίνεται θα γίνει και τώρα, ο Ολυμπιακός έπαιξε με δίδυμο Ελ Κααμπί και Ταρέμι στην επίθεση. Και επομένως όσον αφορά τον αντίπαλο, το διάβασμα που θα γίνει αφορά περισσότερο εκείνο το παιχνίδι στο Φάληρο.
Όμως για την τακτική προετοιμασία της ΑΕΚ, περισσότερο ο μπούσουλας του Νίκολιτς θα είναι το δεύτερο ημίχρονο του παιχνιδιού στη Νέα Φιλαδέλφεια. Εκεί που η ΑΕΚ πέτυχε ένα γκολ από στατική φάση, είχε δυο τεράστιες ευκαιρίες να κάνει το 2-0 και έδειχνε να έχει φέρει το ματς στα μέτρα της. Βεβαίως ήταν ένα εντός έδρας παιχνίδι και ο κόσμος πάντα υπάρχει στην εξίσωση.
Τώρα είναι ένα εκτός έδρας ματς, που ο Νίκολιτςξέρει πως η ΑΕΚ πρέπει να είναι ακόμα καλύτερη, απ’ ότι ήταν στο δεύτερο ημίχρονο του παιχνιδιού στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ειδικά από την στιγμή που ο Ολυμπιακός παίζει με το μαχαίρι στον λαιμό και θέλει οπωσδήποτε τη νίκη. Ωστόσο στο τακτικό πλάνο, ο Νίκολιτς θέλει να το συνεχίσει αύριο, από εκεί που το είχε αφήσει στο ματς της Νέας Φιλαδέλφειας. Και ακόμα και να πάρει τώρα, αυτό που τότε έχασε στο 14ο λεπτό των καθυστερήσεων.









