Ο Κακλαμανάκης επέστρεψε για τρίτη θητεία στον ΠΑΟΚ (ΦΩΤΟ)

Ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Δημήτρη Κακλαμανάκη, με τον έμπειρο σέντερ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών με την «ασπρόμαυρη» ΚΑΕ.

Για τον 31χρονο ψηλό πρόκειται για μια γνώριμη επιστροφή, καθώς αυτή θα είναι η τρίτη του θητεία στους ασπρόμαυρους. Έχει φορέσει ξανά τη φανέλα του ΠΑΟΚ τη σεζόν 2020-21, αλλά και στο δεύτερο μισό της περιόδου 2022-23.

Ο Κακλαμανάκης, ύψους 2.06μ., διαθέτει σημαντική εμπειρία από τη Basket League, έχοντας αγωνιστεί μεταξύ άλλων σε Ρέθυμνο, Λαύριο, ΑΕΚ, Προμηθέα Πάτρας και Μαρούσι. Την περασμένη σεζόν είχε σταθερή παρουσία με το Μαρούσι, καταγράφοντας σε 22 αγώνες 8,6 πόντους, 5,8 ριμπάουντ και 1,1 ασίστ κατά μέσο όρο.

Με την προσθήκη του, ο ΠΑΟΚ ενισχύει τη γραμμή των ψηλών του με έναν παίκτη που γνωρίζει ήδη το περιβάλλον και τις απαιτήσεις της ομάδας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη PAOK BC (@paokbasketball)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ