Το ΑΕΚ – Κραϊόβα 3-2 θα μείνει αξέχαστο όχι μόνο για την επική ανατροπή από το 0-2, αλλά και για ένα χαρακτηριστικό στιγμιότυπο που αποτυπώνει το κλίμα της βραδιάς.
Η ΑΕΚ πίεζε ασφυκτικά και βρήκε την ισοφάριση με τον Κουτέσα στο 90+8’, προκαλώντας έκρηξη ενθουσιασμού στις εξέδρες.
Εκείνη τη στιγμή, στη θύρα 22 σημειώθηκε «περιστατικό» και οι εθελοντές διασώστες του γηπέδου έσπευσαν άμεσα, όπως επιβάλλει ο ρόλος τους, ακριβώς μετά το γκολ της ισοφάρισης.
Ενώ η κατάσταση ελεγχόταν, το παιχνίδι συνεχιζόταν με δραματικό τρόπο. Στις καθυστερήσεις ήρθε η φάση του Βίντα, που οδήγησε στο πέναλτι.
Ανάμεσα σε αγωνία και παλμό, ακούστηκε η ατάκα: «Παιδιά, κάντε λίγο στην άκρη να δω το πέναλτι».
Στο 90+15’ ο Γιόβιτς ευστόχησε για το 3-2, σφραγίζοντας μια βραδιά που συνόψισε το πνεύμα της ΑΕΚ: δεν θα πεθάνουμε ποτέ.









