Μανωλάς: «Η ΑΕΚ είναι πρώτη με κόντρα διαιτησία – Αυτό θα είναι το πιο σημαντικό της πρωτάθλημα»

Ο Στέλιος Μανωλάς έστειλε το δικό του μήνυμα. Η σημαία της ΑΕΚ και πρόεδρος του Συνδέσμου Παλαιμάχων σχολιάζει την πρωτιά της ομάδας στην κανονική περίοδο και στέλνει το δικό του μήνυμα ενόψει των επικείμενων τελικών.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Σκεφτόμουν να εκφράσω τη γνώμη  μου για τη φετινή πορεία της ομάδας μας. Από το 1976 που παρακολουθώ την ΑΕΚ από κοντά είναι ίσως η πρώτη φορά που η ομάδα τερμάτισε πρώτη έχοντας τόσο κόντρα τη διαιτησία συν ότι ξεκίνησε το πρωτάθλημα της νέας χρονιάς έχοντας τελειώσει το προηγούμενο πρωτάθλημα με έξι συνεχόμενες ήττες. Αυτό το πιστώνεται η διοίκηση, ο προπονητής, οι ποδοσφαιριστές μας και φυσικά οι φίλαθλοι και οπαδοί της ομάδας που ήταν πάντα δίπλα της. Τωρα ακολουθουν τα play off και η Ευρώπη. Δέκα μεγάλοι τελικοί. Καλη δύναμη. Θεωρω λοιπόν ότι αυτό θα είναι το πιο σημαντικό Πρωτάθλημα που θα έχουμε κατακτήσει».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Εκτός κινδύνου το προπονητικό της ΑΕΚ – Υπό έλεγχο η φωτιά στα Σπάτα!
Οπαδοί του ΠΑΣ Γιάννινα στην Κτηματική Υπηρεσία Ιωαννίνων – Ζήτησαν να ακυρωθεί το tour της κούπας της ΑΕΚ στην πόλη!
«Χτενίζει» ο Ριμπάλτα την ισπανική αγορά
Φωτιά στα Σπάτα, δίπλα στο προπονητικό κέντρο της ΑΕΚ (VIDEO)
Το ταξίδι συνεχίζεται! Το πρόγραμμα του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ για τις επόμενες μέρες
Ο Πινέδα έλαμψε ξανά – Το γκολ του κόντρα στον ΠΑΟΚ ψηφίστηκε το καλύτερο της Super League!
ΑΕΚ: «Καυτή» εβδομάδα και για τα μεταγραφικά
Η τεράστια επένδυση 100 εκατ. ευρώ του Ηλιόπουλου για τον αυτοκινητόδρομο στην Πάτρα – Το σχέδιο για να φέρει τη Formula 1 στην Ελλάδα
Τι ισχύει για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ για τον Μπαρίνοφ