Τη φανέλα της Καλαμάτας για τα δύο επόμενα χρόνια θα συνεχίσει να φοράει ο Πέτρος Καλουτσικίδης. Ο 25χρονος αμυντικός είχε αποκτηθεί από την «Μαύρη Θύελλα» το περασμένο καλοκαίρι, όταν και αποχώρησε από τον Ηρακλή, με τον ποδοσφαιριστή να έχει μία καλή σεζόν με 24 εμφανίσεις, 1 γκολ και 6 ασίστ. Παρουσία που του εξασφάλισε και την παραμονή στους Μεσσήνιους, σε επίπεδο πρώτης κατηγορίας, με την ΠΑΕ να αναφέρει: «Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Πέτρο Καλουτσικίδη για τα δύο επόμενα χρόνια.
Ο Πέτρος αποτέλεσε ένα από τα βασικά γρανάζια (24 συμμετοχές, 1 γκολ, 6 ασίστ) στην περσινή εξαιρετική πορεία της ομάδας μας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων, στην άνοδο, καθώς και στην κατάκτηση του Super Cup. Η συνέχιση της συνεργασίας μας αποτελεί επισφράγιση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης και της κοινής μας φιλοδοξίας για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες».









