· Φτάσαμε σε ένα φινάλε που ήταν κοντά σε αυτό που περίμενε κάποιος εδώ και καιρό. Η ΑΕΚ ήταν η καλύτερη ομάδα στο πρωτάθλημα, ήταν δίκαιο και έγινε πράξη να είναι πρώτη και στην βαθμολογία, έστω και με ισχνή διαφορά από τον ανταγωνισμό, συγκριτικά με όσα πραγματικά θα άξιζε.
· Είναι σημαντικό πως η ΑΕΚ δεν επέτρεψε να τριτώσει το κακό με τις γκέλες στα παιχνίδια που πριν γίνουν, οι περισσότεροι πίστευαν πως αν τα έπαιρνε θα μπορούσε να μπει με πλεονέκτημα στα πλέι οφ. Στο φινάλε, ήρθαν έτσι τα πράγματα και κατάφερε να πάρει αυτό που άξιζε.
· Αλλά ακόμα και εάν έμπαινε ισόβαθμη ή τώρα με αυτήν την μικρή διαφορά των δύο βαθμών από τον Ολυμπιακό και των τριών από τον ΠΑΟΚ, η ΑΕΚ είναι χειρότερα απ’ όσο πίστευε πριν είκοσι μέρες, αλλά είναι πολύ καλύτερα απ’ όσο πίστευε η ίδια και όλοι γύρω της, όταν τελείωνε η περυσινή σεζόν και στα ξεκινήματα της φετινής.
· Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά, πως την ΑΕΚ την είχαν καταδικάσει και μετά τις δύο συνεχόμενες ήττες στο ματς με ΠΑΟΚ και στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και ήταν πολλές εκείνες οι «Κασσάνδρες» που περίμεναν στην γωνία για κάποια γκέλα.
· Η ΑΕΚ δεν είναι φαβορί για το πρωτάθλημα, καθώς ακόμη και η συμμετοχή του Παναθηναϊκού, που κυρίως την ΑΕΚ στοχεύει σε όλα τα μέτωπα, θετικός παράγοντας για την ΑΕΚ δεν είναι. Αν και στα πλέι οφ, θα υπάρχουν εκπλήξεις για όλους.
· Η κλήρωση σήμερα στη 1 θα δείξει το πρόγραμμα. Φαίνεται από την πρεμούρα που υπάρχει σε βορρά και νότο πόσα επενδύουν σε αυτό και προφανώς η ελπίδα είναι να μην εμφανιστούν τίποτα αδιάβλητοι Ελβετοί τεχνικοί από το… Καματερό.
· Είναι σημαντικό πως δεν υπάρχουν πια Ελληνες διαιτητές, αλλά όταν έχουν υπάρξει τα τελευταία χρόνια ο Τσβάιερ πέρυσι και ο Μάκελι φέτος δεν μπορείς να είσαι και βέβαιος πως δεν θα πέσεις σε χειρουργείο. Ειδικά αυτά που έκανε ο Γερμανός πέρυσι στο ΠΑΟΚ – ΑΕΚ 1-2 στην Τούμπα και φέτος με τον Ολυμπιακό ο Ολλανδός, πολύ δύσκολα μπορούμε να φανταστούμε να τα κάνει πλέον Έλληνας διαιτητής.
· Αν δεν υπάρχει εγρήγορση σε όλα τα επίπεδα, οι ξένοι ίσως τελικά να είναι και πολύ πιο επικίνδυνοι, ειδικά οι Γερμανοί, που είναι συνυφασμένοι με τη νέα εποχή στο ποδόσφαιρο μας, έχουν αδικήσει την ΑΕΚ και δεν έχουν πειράξει ποτέ τον ΠΑΟΚ.
· Βέβαια, θα πεις τι είδαμε και από τους Ελληνες. Ο Φωτιάς είχε στο μυαλό του πως η ΑΕΚ έχει αρκετούς και μεταξύ τους και πολύ βασικούς παίκτες που με μια κίτρινη κάρτα έχαναν τον πρώτο αγώνα των πλέι οφ και τελικώς ο Πήλιος την πάτησε.
· Ηταν μια φάση που μπορούσε να δοθεί κάρτα, αλλά υπήρξαν ανάλογες στα ματς του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού (που είχαν και μεγαλύτερη ένταση δεδομένων των αποτελεσμάτων) που οι διαιτητές δεν έδωσαν τίπoτα, ενώ τώρα η ΑΕΚ χάνει τον βασικό αριστερό μπακ της για την πρεμιέρα των πλέι οφ.
· Η φάμπρικα με τις κάρτες, αποτέλεσε απόρροια μιας… σκληρής δουλειάς που έγινε μέσα στην διάρκεια της σεζόν. Ηταν ένας πόλεμος φθοράς κατά της ΑΕΚ και φτάσαμε στην τελευταία αγωνιστική με οκτώ παίκτες που ήταν όλοι στο βασικό ροτέισον του Νίκολιτς και βρίσκονταν στο όριο.
· Μην ξεχνάμε, πως ο Φωτιάς στην τελική ευθεία της κανονικής περιόδου έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση της βαθμολογίας, με το πέναλτι ουρακοτάγκο υπέρ του ΠΑΟΚ στην Κηφισιά.









