Από ότι φαίνεται η ΑΕΚ εξετάζει την περίπτωση του Γιάννη Αποστολάκη, του 21χρονου μέσου του ΟΦΗ, για να ενισχύσει το ελληνικό στοιχείο στο ρόστερ της ομάδας. Ο νεαρός παίκτης την φετινή σεζόν, μετράει με τους Κρητικούς 14 συμμετοχές και 1 γκολ.
Δείτε μερικές στιγμές του Αποστολάκη ΕΔΩ









