Απόρισε ο Μπέλιγχαμ με το βραβείο καλύτερου πάικτη: «Δεν το άξιζα» (VIDEO)

Η Αγγλία δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη απέναντι στη Γκάνα, μένοντας στο 0-0 στη Βοστώνη για τη δεύτερη αγωνιστική του 12ου ομίλου του Μουντιάλ 2026. Με αυτό το αποτέλεσμα, οι δύο ομάδες έφτασαν τους 4 βαθμούς στη βαθμολογία.

Οι «τρεις λιοντάρια» είχαν πολύ κακή εικόνα στο πρώτο ημίχρονο, χωρίς να δημιουργήσουν ευκαιρίες, ενώ στο δεύτερο ανέβασαν ρυθμό και πίεσαν περισσότερο, χωρίς όμως να βρουν το γκολ, απέναντι σε μια Γκάνα που άντεξε με σωστή αμυντική λειτουργία και τύχη.

Ο Τζουντ Μπέλιγχαμ αναδείχθηκε κορυφαίος του αγώνα, ωστόσο ο ίδιος στις δηλώσεις του μετά το ματς ανέφερε ότι δεν συμφωνεί με την επιλογή υπογραμμίζοντας πως το βραβείο θα έπρεπε να πάει σε παίκτη της αμυντικής γραμμής της Γκάνας.

«Δεν άξιζα το βραβείο, για να είμαι ειλικρινής. Πιθανώς έπρεπε να το δώσουν σε έναν από τους παίκτες τους που αμύνθηκαν τόσο καλά.

Είχα μερικές στιγμές, ήταν δύσκολο να μπω στο ματς, αλλά είμαι ευγνώμων σε όποιον με ψήφισε, αλλά θα έπρεπε να το πάρει ένας παίκτης της Γκάνας, συγχαρητήρια στα παιδιά», δήλωσε αρχικά.

Συνεχίζοντας, αναφορικά με την αδυναμία της Αγγλίας να επικρατήσει στα παιχνίδια της στις δεύτερες αγωνιστικές των ομίλων των διοργανώσεων που συμμετέχει, υπογράμμισε: «Όπως πάντα έχουμε τον… πυρετό των δεύτερων παιχνιδιών. Η Αγγλία πάντα κερδίζει το πρώτο ματς τα πάει καλά αλλά μετά φέρνει ισοπαλία στο δεύτερο.

Αυτό είναι οκ, η Γκάνα έπαιξε για την ισοπαλία, μιας και με αυτό το αποτέλεσμα προκρίνεται και τους βγάζω το καπέλο, τα πήγαν περίφημα».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ