ΑΕΚ: Σήκωσε την κούπα η Κ15 ακαδημιών ποδοσφαίρου γυναικών

Με το κύπελλο στις αποσκευές τους και γεμάτες περηφάνια επέστρεψαν οι αθλήτριες της ομάδας ποδοσφαίρου Κ15 της ΑΕΚ, μετά την ολοκλήρωση του Ιόνιου Τουρνουά Ποδοσφαίρου που διεξήχθη στη Ζάκυνθο από τις 16 έως τις 19 Απριλίου 2026.

Οι «κιτρινόμαυρες» αθλήτριες κυριάρχησαν στους αγωνιστικούς χώρους του νησιού, επιδεικνύοντας εξαιρετικό ταλέντο, πειθαρχία και ήθος. Κατά τη διάρκεια του τετραημέρου, η ομάδα της ΑΕΚ πέτυχε σημαντικές νίκες κερδίζοντας το χειροκρότημα των φιλάθλων που βρέθηκαν στις εξέδρες. Η ΑΕΚ πέρασε με απόλυτη επιτυχία τη φάση των ομίλων, δείχνοντας από νωρίς τις διαθέσεις της.

Στον μεγάλο τελικό, οι παίκτριές μας κατέθεσαν την ψυχή τους στο γήπεδο, κατακτώντας την 1η θέση και το βαρύτιμο τρόπαιο, επιβεβαιώνοντας τη σωστή δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες του συλλόγου. Ο προπονητής της ομάδας κος Χριστόπουλος δήλωσε σχετικά: «Αυτή η επιτυχία ανήκει αποκλειστικά στα κορίτσια. Δούλεψαν σκληρά, έπαιξαν με ομαδικό πνεύμα και τίμησαν τη φανέλα που φορούν. Το Ιόνιο Τουρνουά ήταν μια εξαιρετική εμπειρία και η κατάκτηση του κυπέλλου είναι η καλύτερη επιβράβευση για τις προσπάθειές τους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΕΚ: Δωρεάν προπονήσεις τον Ιούνιο στην ακαδημία ποδοσφαίρου γυναικών (VIDEO)
ΑΕΚ: Στο 12ο Football Festival η ακαδημία ποδοσφαίρου γυναικών
ΑΕΚ: Λύση της συνεργασίας με τον Θαλή Θεοδωρίδη
ΑΕΚ: Ο Στέλιος Κοζανίδης νέος προπονητής της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου
Κωτσιμπέλλη: «Στην ΑΕΚ είμαστε μια οικογένεια»
Χριστόπουλος: «Στον τελικό υπήρχε μόνο μια ομάδα έτοιμη να αγωνιστεί, η ΑΕΚ»
ΑΕΚ: Εικόνες από την απονομή στην Κυπελλούχο Ελλάδος
Σήκωσε την κούπα η ΑΕΚ – Διέλυσε με 7-1 το Καρπενήσι και στέφθηκε Πρωταθλήτρια Ελλάδος για 4η σερί φορά!
Με ελεύθερη είσοδο ο τελικός Κυπέλλου Γυναικών Αστέρας Τρίπολης- ΠΑΟΚ στο Αγρίνιο – Η ΑΕΚ πέρυσι στον Βόλο έπαιξε χωρίς κόσμο!