Ο Έντσο Φερνάντες εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του προς τη διοίκηση της Τσέλσι για την απόφαση απομάκρυνσης του Έντζο Μαρέσκα τον Ιανουάριο, μια εξέλιξη που, όπως τόνισε, επηρέασε έντονα την ομάδα.
Μετά τον αποκλεισμό των «μπλε» από την Παρί Σεν Ζερμέν στους «16» του Champions League με συνολικό σκορ 8-2 και την ήττα με 3-0 στο δεύτερο παιχνίδι, ο Αργεντινός μέσος αποκάλυψε πως οι παίκτες ένιωσαν έντονα την απώλεια του προπονητή τους.
Σε δηλώσεις του στο μεξικανικό Μέσο «TUDN», ανέφερε: «Δεν το καταλαβαίνω. Μερικές φορές υπάρχουν πράγματα που εμείς ως παίκτες δεν κατανοούμε, το πώς και με ποιον τρόπο προσπαθούν να διαχειριστούν καταστάσεις. Προφανώς, ήταν μια αποχώρηση που μας πόνεσε πολύ… ειδικά στη μέση της σεζόν, τα διακόπτει όλα απότομα.
Είχαμε μια ταυτότητα. Μας έδωσε μια οργάνωση, παρόλο που, όπως συμβαίνει στο ποδόσφαιρο, κάποιες φορές τα πράγματα πάνε καλά και κάποιες όχι. Αλλά πάντα είχε μια πολύ ξεκάθαρη ταυτότητα όσον αφορά την προπόνηση και τον τρόπο που παίζαμε».
Ο Ιταλός τεχνικός είχε κατακτήσει το Conference League και το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων στην πρώτη του χρονιά, όμως η σχέση του με τη διοίκηση επιδεινώθηκε όταν άσκησε δημόσια κριτική τον Δεκέμβριο.
Ο πρώην προπονητής της Λέστερ είχε κάνει λόγο για έλλειψη στήριξης, χαρακτηρίζοντας εκείνο το διάστημα ως τις «χειρότερες 48 ώρες» της καριέρας του, αναφερόμενος στα παιχνίδια με Αταλάντα και Έβερτον.
Λίγο αργότερα, αποχώρησε από την Τσέλσι, με τον Λίαμ Ροσίνιορ να αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία, βρίσκοντας την ομάδα στην 6η θέση της Premier League, στο -3 από την τετράδα, ενώ συνεχίζει και στο FA Cup, όπου θα αντιμετωπίσει την Πορτ Βέιλ στα προημιτελικά.









